LØB STÆRKERE

Bliv en markant hurtigere løber (uden at blive skadet)

 

Danmarks eneste online træningsforløb, der på 30 dage hjælper og støtter dig trin for trin, så du ved præcist, hvad du skal gøre, og hvordan du skal træne, for at blive en markant hurtigere løber. Uanset om du satser på 5 km, 10 km, halvmarathon eller marathon.

Forløbet bygger på min velafprøvede træningsmodel TEMPO25 til at blive en hurtigere, stærkere og mere udholdende løber.

Din personlige løbecoach er Rasmus Lindgren. Han vil hjælpe dig med at gå hele vejen fra den første, spæde løbetræning til du løber jublende over målstregen og med stor sandsynlighed kan fejre din nye, flotte personlige rekord.

Du vil på intet tidspunkt blive overladt til dig selv!

runfast-online-mockup.png

"Løb stærkere" er det perfekte online forløb til dig, der:

  • Er i tvivl om hvordan du skal træne og løbe korrekt med minimal skadesrisiko, og ikke gider at bruge tid på at gætte dig frem til tvivlsomme løsninger.

  • Allerede har gennemført et eller flere motionsløb, og som gerne vil løbe (endnu) hurtigere.

  • Ofte løber ind i en skade, netop som du føler, at træningen kører, som den skal.
  • Er kommet godt i gang med at løbe, men er usikker på, hvordan du skal tage dit løb til det næste niveau.
  • Oplever, at du trods masser af motivation og jævnlig løbetræning bare ikke bliver hurtigere.
  • Bare er interesseret i løb og løbetræning, og er nysgerrig efter at se, hvordan sådan et forløb er skruet sammen.

Hvad opnår du ved at deltage på træningsforløbet?

Løb stærkere” er skræddersyet til dig, der gerne vil blive en hurtigere løber på én eller flere af følgende distancer: 5 km, 10 km, halvmarathon eller marathon. Der er ikke noget hokuspokus undervejs eller kortsigtede “quick fixes”, men derimod masser af reel viden og – ikke mindst – en træningsmodel, der virker uanset om du skal løbe dit 1. eller 10. motionsløb.

Forløbet gør dig i stand til at:

  • Forstå hvordan du skal træne for at gennemføre et motionsløb så hurtigt som muligt – og hvorfor du skal træne på netop den måde.
  • Vælge det løbeudstyr der rent faktisk kan gøre en forskel i forhold til at blive hurtigere og undgå skader.
  • Løbe korrekt med mindst mulig risiko for at blive skadet og størst mulig sandsynlighed for, at sætte en ny personlig rekord.
  • Forstå hvad og hvornår du skal spise og drikke for at optimere din løbehastighed og evne til at restituere.
  • Vælge det helt rigtige motionsløb i forhold til at nå dine mål og drømme.
  • Blive helt klar på konkurrencedagen – mentalt og fysisk samt hvad angår alle de praktiske forhold.
  • Forstå hvad du skal gøre for at tage dit løb til det næste niveau og sætte nye, ambitiøse mål.

TEMPO25-modellen til at blive en hurtigere, stærkere og mere udholdende løber:

TEMPO25.png

Hvad indeholder “Løb stærkere”?

Løb stærkere er det første online forløb, der over 30 lektioner på 30 dage viser dig præcist, hvad du skal gøre for at løbe hurtigere end nogensinde før med minimal risiko for at blive skadet.

Du får helt konkrete redskaber og trin for trin guides til, hvordan du kan blive den bedste udgave af dig selv.

Lektionerne er organiseret i 6 online moduler med hver sit hovedfokus:

Modul 1: Træn dig hurtigere
Her lærer du, hvordan du skal løbe og træne korrekt samt hvordan du bruger TEMPO25-modellen i teori og praksis.

Modul 2: Gear & gadgets
Her lærer du, hvordan du kan optimere dit løbeudstyr og derigennem få hjælp til at blive hurtigere.

Modul 3: Undgå skader
Her lærer du, hvordan du når dine mål med mindst mulig risiko for at blive skadet. Og hvad du skal gøre for at komme hurtigt tilbage, hvis skaden alligevel skulle ske.

Modul 4: Spis dig hurtigere
Her lærer du, hvad og hvornår du skal spise og drikke for at optimere din løbehastighed og evne til at restituere.

Modul 5: Konkurrenceklar
Her lærer du, hvordan du forbereder dig bedst og bliver helt klar til at give den gas på konkurrencedagen.

Modul 6: Afslutning
Her lærer du, hvordan du skal tage dit løb til det næste niveau, så du kan fortsætte udviklingen efter forløbet.

* Se uddybende beskrivelse af modulerne længere nede på siden.

Du får også:

Hele 12 forskellige niveauinddelte løbeprogrammer af hver 25 ugers varighed. Der er løbeprogrammer til 5 km, 10 km, halvmarathon og marathon (værdi 2.388,- kr)

+ BONUS: Min komplette træningsguide på 24 sider med masser af nørdet indhold om løb og løbetræning (værdi 99,- kr)

+ BONUS: 3 forskellige niveauinddelte styrketræningsprogrammer til at forebygge løbeskader (værdi 597,- kr)

+ BONUS: Modulet "Løberens årshjul" fra træningsforløbet "RUN 365". Om hvordan du skal tilrettelægge og strukturere din løbetræning. Hele året (værdi 499,- kr)

+ BONUS: Løbskalender med beskrivelser af de største og vigtigste motionsløb i 2019 (værdi 99,- kr)

+ BONUS: 20% rabat på køb af løbeudstyr hos Løberen.dk (værdien af denne bonus er helt op til dig :-)

Og ikke nok med det. Du får også denne heftige bonus:

+ BONUS: Sammen med træningsforløbet får du også adgang til en hermetisk lukket Facebook-gruppe. Her kan du sparre med mig og andre løbere, der også har investeret i forløbet – og I kan dele jeres succesoplevelser, udfordringer og erfaringer undervejs. Ideelt til dig, der motiveres af fællesskabet med andre (værdi 995,- kr)

Samlet bonusværdi: 4.677,- kr

Sådan foregår træningsforløbet

"Løb stærkere" er et online træningsforløb.

Det betyder, at du ikke skal transportere dig til et træningslokale langt væk hjemmefra for at deltage.

Det eneste, du skal bruge, er en internetforbindelse – så er du i gang. Se modulerne i din yndlingsstol, på jobbet, derhjemme, i sommerhuset, i din bil, på et fly eller mens du løber – du bestemmer.

Forløbet består af videoer, lydfiler, arbejdsark og pdf-filer, hvor jeg, Rasmus Lindgren, pædagogisk og sikkert guider dig trin for trin igennem samtlige moduler.

Når du først har købt og betalt forløbet, så har du fri adgang til det hele præcis når du vil, hvor du vil – og alle de gange, du vil.

Sådan foregår det trin for trin, når du har tilmeldt dig

I samme øjeblik du har betalt for onlineforløbet med dit kreditkort, modtager du en mail med dit personlige login. Du kan derefter vælge at starte forløbet med det samme eller vente til det passer bedre ind i din hverdag.

Hvad indeholder “Løb stærkere” helt præcist?

Forløbet består af 30 lektioner, der er delt op i 6 moduler. Jeg anbefaler, at du gennemfører forløbet kronologisk med én lektion om dagen i 30 dage, men det er helt op til dig. Hvert modul har et overordnet tema, hvor du får en solid baggrundsviden og teoretisk forståelse. Men teoretisk viden er ikke nok til at blive en hurtigere løber. Derfor får du også i alt 9 arbejdsark med konkrete, praktiske øvelser og opgaver samt 5 løbetræningspas, der samler op på det, du har lært og overfører det fra teori til praksis.

"Løb stærkere" består helt konkret af:

  • Video guides, hvor jeg gennemgår modulets teoretiske stof.
  • Teorien samlet i printvenlige PDF-filer, lige til at downloade og læse på din computer/tablet eller printe ud.
  • Arbejdsark med lektionens praktiske opgaver (ikke alle lektioner har arbejdsark).
  • Træningsprogrammer i printvenlige PDF-filer.

MODUL #1

Træn dig hurtigere

  • Dag 1: Træningsmodellen der vil sætte fart på dit løb.
  • Dag 2: Sådan bruger du træningsmodellen i praksis.

  • Dag 3: Svaret på hvorfor du (næsten altid) skal træne efter tid og ikke efter afstand.

  • Dag 4: Sådan varierer du din træning, så du bliver en hurtigere, stærkere og teknisk bedre løber.

  • Dag 5: Den komplette guide til intervaltræning.

  • Dag 6: Hvorfor en forbedret løbeteknik i sig selv kan gøre dig markant hurtigere + 8 simple løbeteknik øvelser.
  • Dag 7: Det er når du sover, at du bliver hurtigere.
  • Dag 8: Opsamling + løbetræning.

MODUL #2

Gear & gadgets

  • Dag 9: De 5 største myter om løbesko + "2 par"-reglen.
  • Dag 10: Udstyret der gør, at du føler dig hurtigere og lettere end nogensinde før.

  • Dag 11: Den digitale træningspartner, som du altid har lige ved hånden.

  • Dag 12: Test dig selv og kend dit niveau.

  • Dag 13: Opsamling + løbetræning.

MODUL #3

Undgå skader

  • Dag 14: 5 årsager til at du bliver løbeskadet: 3 rigtige og 2 forkerte.
  • Dag 15: De 2 slags løbeskader (og hvordan du undgår dem).

  • Dag 16: 5 gode grunde til at du skal styrketræne som løber - og den ene grund til at du ikke skal.

  • Dag 17: Svaret på hvordan du kan styrketræne, mens du løber.

  • Dag 18: Sådan kommer du hurtigt tilbage efter en skade.
  • Dag 19: De 9 bedste metoder til at holde formen ved lige selvom du er skadet.
  • Dag 20: Opsamling + løbetræning.

MODUL #4

Spis dig hurtigere

  • Dag 21: Den simple guide til hvad og hvornår du skal spise: Før, under og efter hård træning.
  • Dag 22: Hvad du skal spise i ugen op til et vigtigt løb.
  • Dag 23: Den lovlige "doping" - 5 ting der booster dit løb (og som kan købes i ethvert supermarked).
  • Dag 24: Opsamling + løbetræning. 

MODUL #5

Konkurrenceklar

  • Dag 25: Hvorfor valget af det rigtige motionsløb i sig selv kan være forskellen på succes og fiasko.
  • Dag 26: Få en fordel på startstregen med den rigtige mentale forberedelse.
  • Dag 27: Svaret på hvorfor du skal trappe ned før et vigtigt løb + 3 typiske fejl du for alt i verden skal undgå, når du trapper ned.
  • Dag 28: Den ene ting som alle motionsløb - uanset længden - har til fælles.
  • Dag 29: Opsamling + løbetræning.

MODUL #6

Afslutning

  • Dag 30: Sådan tager du dit løb til det næste niveau.

Dette træningsforløb er baseret på mere end 5 års praktisk erfaring med at løbe efter TEMPO25-modellen

Din personlige sparringspartner på forløbet er Rasmus Lindgren.

om-mig.png

Jeg har altid løbet og har altid været ret god til at løbe.

Med “ret god” mener jeg, at selv når jeg har været i dårligst form (dvs. ingen løbeture i et halvt års tid), har jeg været i stand til at løbe de 5 årlige kilometer til DHL-stafetten på omkring 23 minutter.

Så langt jeg husker tilbage, kan min løbetræning bedst beskrives som temmelig ustruktureret. Jeg løb på må og få, når lysten (sjældent) eller den dårlige samvittighed (oftere) meldte sig.

Dette var min “træningsmodel” så langt tilbage, jeg kan huske. Indtil foråret 2014. Her begyndte jeg for første gang at træne mere struktureret og langsigtet. Dette betød for det første, at jeg gik fra at betragte løb som et nødvendigt onde (“man skal jo holde sig i form”) til at finde stor glæde ved at løbe. Derudover havde det en særdeles positiv effekt på hastigheden.

Det skete ikke fra den ene dag til den anden. Langt fra. Det var en gradvis proces, men det skete.

Jeg har siden studeret en masse træningsteori samt høstet mere end 4 års praktisk erfaring med løbetræning på eliteniveau.

Det er denne kombination af teoretisk viden og praktisk erfaring jeg efterfølgende har brugt til at bygge min TEMPO25-model, der danner grundlaget for dette træningsforløb.

Det er den træningsmodel, der har gjort mig i stand til som 40-årig at løbe 5 km på 14:57, 10 km på 31:28 og halvmarathon på 1:08:47 – trods en status som fuldtidsarbejdende familiefar med 2 små børn.

Det er den samme træningsmodel, du skal træne efter på "Løb stærkere".

Hør fra andre der har deltaget på et af mine træningsforløb

  • “Jeg kontaktede Rasmus for at kunne løbe igen, efter en skade, men jeg har fået meget mere. Nu har jeg begyndt at strukturere min dag på en anden måde. Og jeg har ændret min indstilling til struktur. Nu er struktur ikke en fjende, men en ven.”

  • “Rasmus har sagt tingene på en anden måde end man læser i blade og bøger om at løbe. Ikke så meget teori eller en løftet pegefinger, men sagt hvad man tænker.”

  • “Det har virkeligt været givende at følge dine moduler. Løber Mindsettet er helt fantastisk og kan også bruges i andre sammenhænge fx. arbejdsmæssigt. Det at have fokus på løbeunderlaget har været en øjenåbner for mig, der altid bare er drønet afsted på fortov og veje. Også selve opbygningen af løbeprogrammet kommer til at gøre en forskel for mig. Jeg har fået et håb om at blive løber igen og det er virkelig fedt! Dit program … passer mig og min krop perfekt så 1000 tak for det.”

  • “Super gode tips og pointer. Jeg har fået så mange aha opelvelser ved at følge Rasmus’ træningsforløb. At jeg så samtidig er kommet i gang med at løbe regelmæssigt igen efter en lang pause med on and off løb (mest off) er kun et ekstra plus! Rasmus har virkelig givet mig motivationen til at løbe tilbage.”

100% Tilfredshedsgaranti
– min personlige garanti til dig! 

Jeg ønsker kun glade kunder og hvis ikke du er tilfreds med forløbet ønsker jeg ganske enkelt ikke at modtage dine penge!

Det er mit helt oprigtige ønske, at du virkelig SKAL blive en markant hurtigere løber. Derfor tilbyder jeg selvfølgelig 100% tilfredshedsgaranti op til 30 dage efter forløbet er afsluttet.

Hvis du imod forventning ikke synes om forløbet af den ene eller anden grund, så skriv mig en e-mail og jeg refunderer dig det fulde beløb.

VIGTIGT: For at benytte dig af tilfredshedsgarantien, skal du have deltaget på hele forløbet, været igennem alle moduler og gennemgået eller udført alle løbetræningspas og træningsøvelser som beskrevet.

Hvorfor?

Fordi jeg ved, at hvis du gennemfører træningsforløbet, vil du få resultater, der virker. Så simpelt er det faktisk, og længere er den ikke. Hvis du gennemfører træningsforløbet og det ikke virker for dig, så fortjener jeg slet ikke dine penge, og jeg vil med glæde give dig dem tilbage.

portraet.jpg

Din investering er

750,- kr

Du kan også vælge at betale i 3 rater a 250,- kr.
BEMÆRK: Ingen ekstra omkostninger med ratebetaling!

Spørgsmål til træningsforløbet? Send en mail til mig på rasmus@wedorun.dk
– så garanterer jeg dig et lynhurtigt og ærligt svar, du reelt kan bruge.