LØB STÆRKERE

Sådan bliver du en
hurtigere løber
uden at blive skadet


Bliv en hurtigere løber nu!

Danmarks eneste online træningsforløb, der på 30 dage hjælper og støtter dig trin for trin, så du ved præcist, hvad du skal gøre, og hvordan du skal træne, for at blive en markant hurtigere løber. Uanset om du satser på 5 km, 10 km, halvmarathon eller marathon.

Forløbet bygger på min velafprøvede træningsmodel TEMPO25™ til at blive en hurtigere, stærkere og mere udholdende løber.

Din personlige løbecoach er Rasmus Lindgren. Han vil hjælpe dig med at gå hele vejen fra den første, spæde løbetræning til du løber jublende over målstregen og med stor sandsynlighed kan fejre din nye, flotte personlige rekord.

loeb-staerkere-mockup.png

Hvad opnår du ved at deltage på træningsforløbet?

Når du har set de 30 videolektioner på "Løb stærkere" vil du være i stand til at:

Forstå hvordan du skal træne for at gennemføre et motionsløb så hurtigt som muligt – og hvorfor du skal træne på netop den måde.

Vælge det løbeudstyr der rent faktisk kan gøre en forskel i forhold til at blive hurtigere og undgå skader.

Løbe korrekt med mindst mulig risiko for at blive skadet og størst mulig sandsynlighed for, at sætte en ny personlig rekord.

Forstå hvad og hvornår du skal spise og drikke for at optimere din løbehastighed og evne til at restituere.

Vælge det helt rigtige motionsløb i forhold til at nå dine mål og drømme.

Blive helt klar på konkurrencedagen – mentalt og fysisk samt hvad angår alle de praktiske forhold.

Forstå hvad du skal gøre for at tage dit løb til det næste niveau og sætte nye, ambitiøse mål.

Indfri dit maksimale potentiale

Løb stærkere” er skræddersyet til dig, der gerne vil blive en hurtigere løber på én eller flere af følgende distancer: 5 km, 10 km, halvmarathon eller marathon. Der er ikke noget hokuspokus undervejs eller kortsigtede “quick fixes”, men derimod masser af reel viden og – ikke mindst – en træningsmodel, der virker uanset om du skal løbe dit 1. eller 10. motionsløb.

Er du klar til at løbe stærkere?

Ja, jeg er så klar!

"Løb stærkere" er det perfekte online forløb til dig, der:

 Er i tvivl om hvordan du skal træne og løbe korrekt med minimal skadesrisiko, og ikke gider at bruge tid på at gætte dig frem til tvivlsomme løsninger.

 Allerede har gennemført et eller flere motionsløb, og som gerne vil løbe (endnu) hurtigere.

 Ofte løber ind i en skade, netop som du føler, at træningen kører, som den skal.

 Er kommet godt i gang med at løbe, men er usikker på, hvordan du skal tage dit løb til det næste niveau.

 Oplever, at du trods masser af motivation og jævnlig løbetræning bare ikke bliver hurtigere.

 Bare er interesseret i løb og løbetræning, og er nysgerrig efter at se, hvordan sådan et forløb er skruet sammen.

TEMPO25™-modellen til at blive en hurtigere, stærkere og mere udholdende løber::

TEMPO25.png

Hvad indeholder “Løb stærkere”?

Løb stærkere er det første online forløb, der over 30 lektioner på 30 dage viser dig præcist, hvad du skal gøre for at løbe hurtigere end nogensinde før med minimal risiko for at blive skadet.

Du får helt konkrete redskaber og trin for trin guides til, hvordan du kan blive den bedste udgave af dig selv.

Lektionerne er organiseret i 6 online moduler med hver sit hovedfokus:

Modul 1: Træn dig hurtigere
Her lærer du, hvordan du skal løbe og træne korrekt samt hvordan du bruger TEMPO25™ i teori og praksis.

Modul 2: Gear & gadgets
Her lærer du, hvordan du kan optimere dit løbeudstyr og derigennem få hjælp til at blive hurtigere.

Modul 3: Undgå skader
Her lærer du, hvordan du når dine mål med mindst mulig risiko for at blive skadet. Og hvad du skal gøre for at komme hurtigt tilbage, hvis skaden alligevel skulle ske.

Modul 4: Spis dig hurtigere
Her lærer du, hvad og hvornår du skal spise og drikke for at optimere din løbehastighed og evne til at restituere.

Modul 5: Konkurrenceklar
Her lærer du, hvordan du forbereder dig bedst og bliver helt klar til at give den gas på konkurrencedagen.

Modul 6: Afslutning
Her lærer du, hvordan du skal tage dit løb til det næste niveau, så du kan fortsætte udviklingen efter forløbet.

* Se uddybende beskrivelse af modulerne længere nede på siden.

#1

MODUL #1

Træn dig hurtigere

  • Dag 1: Træningsmodellen der vil sætte fart på dit løb.
  • Dag 2: Sådan bruger du træningsmodellen i praksis.

  • Dag 3: Svaret på hvorfor du (næsten altid) skal træne efter tid og ikke efter afstand.

  • Dag 4: Sådan varierer du din træning, så du bliver en hurtigere, stærkere og teknisk bedre løber.

  • Dag 5: Den komplette guide til intervaltræning.

  • Dag 6: Hvorfor en forbedret løbeteknik i sig selv kan gøre dig markant hurtigere + 8 simple løbeteknik øvelser.
  • Dag 7: Det er når du sover, at du bliver hurtigere.
  • Dag 8: Opsamling + løbetræning.
#2MODUL #2

Gear & gadgets

  • Dag 9: De 5 største myter om løbesko + "2 par"-reglen.
  • Dag 10: Udstyret der gør, at du føler dig hurtigere og lettere end nogensinde før.

  • Dag 11: Den digitale træningspartner, som du altid har lige ved hånden.

  • Dag 12: Test dig selv og kend dit niveau.

  • Dag 13: Opsamling + løbetræning.

#3

MODUL #3

Undgå skader

  • Dag 14: 5 årsager til at du bliver løbeskadet: 3 rigtige og 2 forkerte.
  • Dag 15: De 2 slags løbeskader (og hvordan du undgår dem).

  • Dag 16: 5 gode grunde til at du skal styrketræne som løber - og den ene grund til at du ikke skal.

  • Dag 17: Svaret på hvordan du kan styrketræne, mens du løber.

  • Dag 18: Sådan kommer du hurtigt tilbage efter en skade.
  • Dag 19: De 9 bedste metoder til at holde formen ved lige selvom du er skadet.
  • Dag 20: Opsamling + løbetræning.

#4

MODUL #4

Spis dig hurtigere

  • Dag 21: Den simple guide til hvad og hvornår du skal spise: Før, under og efter hård træning.
  • Dag 22: Hvad du skal spise i ugen op til et vigtigt løb.
  • Dag 23: Den lovlige "doping" - 5 ting der booster dit løb (og som kan købes i ethvert supermarked).
  • Dag 24: Opsamling + løbetræning. 
#5

MODUL #5

Konkurrenceklar

  • Dag 25: Hvorfor valget af det rigtige motionsløb i sig selv kan være forskellen på succes og fiasko.
  • Dag 26: Få en fordel på startstregen med den rigtige mentale forberedelse.
  • Dag 27: Svaret på hvorfor du skal trappe ned før et vigtigt løb + 3 typiske fejl du for alt i verden skal undgå, når du trapper ned.
  • Dag 28: Den ene ting som alle motionsløb - uanset længden - har til fælles.
  • Dag 29: Opsamling + løbetræning.
#6

MODUL #6

Afslutning

  • Dag 30: Sådan tager du dit løb til det næste niveau.

Men hey! Du får meget mere end det...

Når du investerer i Løb stærkere i dag, får du også øjeblikkelig adgang til en komplet bonuspakke med alle de redskaber, du skal bruge for at komme hele vejen i mål med dit personlige løb-stærkere-projekt.

bonuspakken.png

12 forskellige niveauinddelte løbeprogrammer af hver 25 ugers varighed. Der er løbeprogrammer til 5 km, 10 km, halvmarathon og marathon

Min komplette træningsguide med masser af nørdet indhold om løb og løbetræning.

3 forskellige niveauinddelte styrketræningsprogrammer til at forebygge løbeskader.

Løbskalender med beskrivelser af de største og vigtigste motionsløb i 2020.

20% rabat hos LØBEREN.dk.

Få adgang til det hele med det samme

Dette træningsforløb er baseret på mere end 6 års praktisk erfaring med at løbe efter TEMPO25™

Din personlige sparringspartner på forløbet er Rasmus Lindgren.


rund-portraet-hvidkant.png

Jeg har altid løbet og har altid været ret god til at løbe.

Med “ret god” mener jeg, at selv når jeg har været i dårligst form (dvs. ingen løbeture i et halvt års tid), har jeg været i stand til at løbe de 5 årlige kilometer til DHL-stafetten på omkring 23 minutter.

Så langt jeg husker tilbage, kan min løbetræning bedst beskrives som temmelig ustruktureret. Jeg løb på må og få, når lysten (sjældent) eller den dårlige samvittighed (oftere) meldte sig.

Dette var min “træningsmodel” så langt tilbage, jeg kan huske. Indtil foråret 2014. Her begyndte jeg for første gang at træne mere struktureret og langsigtet. Dette betød for det første, at jeg gik fra at betragte løb som et nødvendigt onde (“man skal jo holde sig i form”) til at finde stor glæde ved at løbe. Derudover havde det en særdeles positiv effekt på hastigheden.

Det skete ikke fra den ene dag til den anden. Langt fra. Det var en gradvis proces, men det skete.

Jeg har siden studeret en masse træningsteori samt høstet mere end 6 års praktisk erfaring med løbetræning på eliteniveau.

Det er denne kombination af teoretisk viden og praktisk erfaring jeg efterfølgende har brugt til at bygge min TEMPO25™-model, der danner grundlaget for dette træningsforløb.

Det er den træningsmodel, der har gjort mig i stand til som 40-årig at løbe 5 km på 14:57, 10 km på 31:28 og halvmarathon på 1:08:47 – trods en status som fuldtidsarbejdende familiefar med 2 små børn.

Det er den samme træningsmodel, du skal træne efter på "Løb stærkere".

Men modellen virker ikke kun for mig!
Brian har testet træningsforløbet. Her er hans oplevelse:

brian-hansen.jpg

"Først og fremmest er det utrolig befriende, at programmerne er lavet efter tid og ikke kilometer.
Jeg synes programmet er nemt og forståeligt at gå til.
Og er man lidt i tvivl, står det jo beskrevet i dybden i den medfølgende guide.
Så super nemt når man er ny på det område.

Jeg synes programmet starter godt og stille op, så man kan følge med uden at være helt kørt flad.

Det er også rart at programmet er bygget op om 3 løbedage om ugen og ikke mere. Da det er nemmere at finde tid til.

Sidste søndag gennemførte jeg mit første marathon. Ikke en ny verdensrekord 😂, men jeg gennemførte.

Jeg har før prøvet med diverse træningsforløb, men aldrig fuldført.
Det har jeg med dit. Tak for det.

Jeg synes dit program er super godt.

Hvorfor:

  • Det er på tid og ikke kilometer.
  • Det er simpelt og overskueligt.
  • Og det er på 25 uger, så der er tid til en rolig opstart.

Det er til at finde ud af for mig, og jeg blev ikke kørt helt flad til at starte med.

Så TAK for det Rasmus. Det har helt klart gjort, at jeg har kunne komme igennem.

Så til det nye år er der købt start nr til Aalborg halvmaraton og Broløbet. Og jeg glæder mig😉"

Brian Rode Hansen, deltager på "Løb stærkere"

Sådan foregår træningsforløbet i praksis:

"Løb stærkere" er et online træningsforløb.

Det betyder, at du ikke skal transportere dig til et træningslokale langt væk hjemmefra for at deltage.

Det eneste, du skal bruge, er en internetforbindelse – så er du i gang. Se modulerne i din yndlingsstol, på jobbet, derhjemme, i sommerhuset, i din bil, på et fly eller mens du løber – du bestemmer.

Forløbet består af videoer, lydfiler, arbejdsark og pdf-filer, hvor jeg, Rasmus Lindgren, pædagogisk og sikkert guider dig trin for trin igennem samtlige moduler.

Når du først har købt og betalt forløbet, så har du fri adgang til det hele præcis når du vil, hvor du vil – og alle de gange, du vil.

Sådan foregår det trin for trin, når du har tilmeldt dig

I samme øjeblik du har betalt for onlineforløbet med dit kreditkort, modtager du en mail med dit personlige login. Du kan derefter vælge at starte forløbet med det samme eller vente til det passer bedre ind i din hverdag.

LØB STÆRKERE

Indhold og pris


30 videolektioner der hjælper dig til at komme godt i gang med at løbe - og blive ved, fordi du ikke kan lade være (værdi: 2.995,- kr)

 12 forskellige niveauinddelte løbeprogrammer af hver 25 ugers varighed. Der er løbeprogrammer til 5 km, 10 km, halvmarathon og marathon (værdi: 2.388,- kr)

Min komplette træningsguide med masser af nørdet indhold om løb og løbetræning (værdi: 199,- kr)

3 forskellige niveauinddelte styrketræningsprogrammer til at forebygge løbeskader (værdi: 597,- kr)

 Løbskalender med beskrivelser af de største og vigtigste motionsløb i 2020 (værdi: 199,- kr)

20% rabat hos LØBEREN.dk (værdi: ubegrænset)

 Værdi i alt: 6.378,- kr 

Din investering er kun

995,- kr

Jeg vil løbe stærkere nu!

Spørgsmål til forløbet? Send en mail til mig på rasmus@wedorun.dk
– så garanterer jeg dig et lynhurtigt og ærligt svar, du reelt kan bruge.